Thursday, April 28, 2011

3rd Pizza

1st time buat pizza..terasa macam makan biskut..hahha.. ntah nape lah jadi macam tu.. 2nd time alhamdulillah..sudah ada pembaikan..ni kali ke-3 prcubaan. mmmm...boleh la tahan sikit dari sebelumnya.. saya memang tak berseni bab2 memasak ni. tapi, saya nak juga mencuba semua benda yang saya mahu cuba. nanti bila dah betul2 pandai..boleh bukak bakery or restoren sendiri jek.. tapi, time tu..saya dah x mo masak..saya nak jaga kaunter jek.. * bling bling :) saya cuma tau kira duit..hahhahaha.. (mata dollar la katanya..nak wat camne kan???) :)  ( Angan2 yang belum kesampaian..ahhaha)
sedikit rentung di atas tu., tapi x menyekat seleraku mau menelannya..hehe3.. oven punye pasal la ni..hahhaha.. mungkin nak oven baru la tu... kekkekekekeke

No comments:

Post a Comment