Monday, February 28, 2011

Tepung Moist Choc Cake

Saya ada jual tepung kek segera. sebagai permulaan, saya berjaya menghasilkan Tepung Moist chocolate cake saya tersendiri.. sesape yang berminat mencuba atau menjadi agen kecil2lan saya boleh hubungi saya ye.. 012-9945629. Saya akan pos ke destinasi anda secara Pos laju.. sehari dah boleh sampai dan dalam masa 1 jam anda boleh menikmati kek choc moist yang sungguh sodapppp!!! nyummmmm...cuma anda perlu tambahkan 3 bahan yang mudah didapai di rumah.. Mudah, Cepat, Lazatttt!! itulah matlamat saya..
Harga??? mmm..murahhh sangat2. 
Kalau anda beli 1 paket - RM15 bersamaan 650g
Beli 2 paket RM28..termasuk postage.. so, anda masuk duit ke akaun saya hari ini, esok sy pos, lusa dah boleh sampaii.. no poblem punye.. 
inilah hasil dari tepung cake ini... 
cepat2 msg atau hubungi sy di talian : 012-9945629 (ainz)

No comments:

Post a Comment