Thursday, June 16, 2011

Ubat Penenang

Jika kita sakit hati, jiwa tak tenang.. x perlu beli ubat penenang macam ni
makin kita tengok ubat, makin kita stress. Ye la.. fikiran saya, kalau kita prepare ubat penenang banyak2, maknanya kita prepare untuk stress banyak, kita prepare untuk sakit jiwa banyak2. x perlu sakit hati, x perlu sakit jiwa... kita istighfar je banyak2. dengan kalimah ini...


Mintak yang baik2 jek. Allah Maha Mendengar. Akak Ipar saya selalu pesan..mintak je banyak2 dari Allah..lambat laun Dia akan kasi jugak.. Dia memang suka kalau kita selalu meminta dariNya. lambat cepat bukan urusan kita. Tahulah Dia apa yang Dia rancangkan untuk kita. sekurang2nya Dia amek peduli pasal kita.. kan kan kan????
biar jek la orang sakit hati ngan kita pon. yang rugi dia. bio jek la... letih esok dia berhenti la.. kankankannn?? saya pun dah letih jugak menaip ni..nak berhenti n tido...hehehhe

No comments:

Post a Comment