Saturday, May 7, 2011

Wok Baharu :)

"ooooitt..beli wok baharu kah?? dalam gobok banyak lagi yang belum guna"..hikhikhik..

ini bukan beli daaa... ni 1st hadiah yang saya dapat melalui masak-masak contest anjuran WI senai-kulaijaya..huhuhu.. x penah hayat pon saya masuk contest macam ni..masak memasak pulak tu..dah jadi ala-ala iron chef la pulok..hahha. saya masuk pertandingan masakan pedas berasakan kentang ... saya dapat 2nd prize.. 1st prize saya tak tahu dapat apa sebab saya balik awal. hadiah ni pun wakil yang tolong amekkan. mekasih bebanyak untuk kak eda, jiranku.. kak ros yang bg saya sapot untuk masuk pertandingan ni. dan berbillion2 semangat dari hubby saya. All ideas from my hubby. saya tak ingat nak snap sekeping dua pic hidangan saya hari tu..dah balik rumah, baru teringat.."kenapalah saya tak snap".. wat ever, no hal la... saya masak Aloo Ki Bhujia dan Prawn and Peas Pulao.. pepandai nye saya tambah hirisan ayam dalam kentang tu.. resepi asal tak de pun..hehhe..

No comments:

Post a Comment