Monday, January 3, 2011

senyummmmmmm la mcm kek ni :)

Oooo...mmm..Bosannye la terperap aje kat umah.. Hasil kebosanan itu, maka terhasillah kek coklat yang sungguh moist ni..
mmmm... sbb aku blaja tak berguru, sesuka hati ku aje nak taruk aising kat atas tu. nampak sungguh menyelerakan.. Aku menggunakan ape juga peralatan dan bahan yang ada. Termasuk piping yang aku buat sendiri aje..hahha.......
 jejenggggggggggggg.. inilah hasil tanganku yang tak seberape kreatif. Berjaya menghasilkan Kek yang diberi nama Moist Chocolate Smiley Cake  :). Semoga orang yang makan kek ini akan terus tersenyum macam kek ni...
 

No comments:

Post a Comment