Thursday, January 13, 2011

lalalala

Ari ni jiwa saya sikit kacau. Dari terus mlayan perasaan.. baik sy menghepikan2 diri.. sakit kpala sangat2 sebenarnya mimpi bnda yang bukan2.. terasa nak marah, kecik ati, kecewa, bosan, lonely, dan semua yang negatif jek dalam kepala nih..ahhhhh.. x mo pikir la...seksa sangat rasanya... mmm... terfikir, alangkah bagusnya kalau ada sorang budak kecik dalam umah nih..leh hilangkan boring. ada jugak keje saya nak buat..so, saya flashback la pic2 saya ngan budak2 kecik yang comel nih...
mana satu mak nye nih?? kompius pulak..heh3.. ni bby marissa zara.. anak ros marwina, kawan saya masa kat villa 15 dolu2.  kitorang jumpa kat KL last year. sekarang marissa dah pandai mintak adik dah pun.. :) haha
 mmmmm.. ni pulak anak pak arab yang sy colek untuk beberapa saat..tak menangis langsung.. tak suka dipegang.. suka buat hal dia sendiri jek..merangkak dengan hepi2 jek dalam masjidil haram...bubluu..bubluu...beta..gerammnyeee.. mak dia memang cun giler2. hidung tercatok (ooo dalam bahasa melayu yang betul bermaksud mancung ;).. ayahnya pulak hensome, anaknya memang cute... moga saya juga akan dapat anak cun macam nih..sbb saya pun cun la jugak..(perasan sudaa :)..sape lagi nk puji klu x diri sndri kan)..hahha..tapi hidung saya tak tercatok...xpe, mungkin hidungnya boleh ikut hidung abujee nya....tercatok jugak..hahhaha..

ooooo...hmmmm//dah lama x buka my friendster. password pun dah lupa..ape daaa... ohhhhh...great, kat situ ada pic2 lama..suka sayaa!!!!
heyyy...ni masa kenduri Kawan baik saya... Nurul Huda..Atas riba saya tu Anak saudara saya..Aisyah Humaira. asyik berkepit aje ngan saya.. sebab saya jaga dia dari kecil lagi. Nak ikut je kalau saya balik kampung. walau naik bas sekalipun..."nak ikutttt".... kalau tak bawak wat mogok n nangis sampai satu taman dengar.. kesian punya pasal..bawak la jugak.. tapi, dia baik2 aje ngan saya..Echah kan Gud Girl ;)..bawak g ofis, bawak g ngajar..dah macam anak sndri la pulak..umi nya sndri pun x buat mcm ni..heh3..
ni pulak time raya haji tahun 2008 kat lipat kajang, kerdau. pahangg ler.. sblh saya tu, anak sdara saya jugak..abang Aisyah Humaira' namanya Muhammad Asyraf Hafiz. Satu2nya anak umi yang kuar ikut "tingkap" (operate).. patutlah gomokkk.. sebelah hafiz tu abangnye..si kuat menangis..makan pun kuat juga..tapi badan cekeding.. Muhammad Asyraf Rifqi namanye..
..ada lagi pic lama??? hahhh??????.....sape tu???
ooooooooooooo... itu lah saya..masa kecik2 dulu.. orang kata kalau kecik tak comel, besar comel... so, betul la cakap orang tu..hahhaha..
besar ni ada la ala2 preety zinta..
tak pun Siti Nurhaliza pun bolehhh..
alahhhhh..dua2 pun bolehhh la....hahhaha..
x de beza pun kan??? 


hahhaha..









No comments:

Post a Comment