Monday, December 27, 2010

sepetang bersama.....

Jeti...Jeti Tanjung Balau yang terletak di Kota Tinggi, Johor. Tempat aku n hubbyku termenung sepanjang petang 1 ketika dulu..lepaskan tension keje.. dia la..bukan aku... aku tension sbb memerap kat umah jek. So, tetiba jek, idea datang...ape kata kita p Jeti Tanjung Balau.. mmmm...hubby ku jawab..bolehhhh jek..xpi,perjalanan ke sana amek masa yang lama berbanding kita nak lepak kat sana... tapi, mu punya pasal..bolehhh la kita p...haaaaaa aku suka betul dengar ayat tuh.. so, inilah rupanya Jeti tu..tempat yang sangat menarik, cantik, tapi tak dijaga sepenuhnya.. maksud aku dr segi kebersihan dan penjagaan yang kurang teratur.. masih boleh diperbaiki.. Jeti ni glamer sebagai tempat muda mudi memancing. kadang2 aku tengok, tak dapat pun ikan nya. tapi, sebab hobi punya pasal, sanggup jek diorang tunggu berjam2 lamanya kat situ. mungkin dapat kepuasan dr memerap di rumah atau melepak di shopping kompleks or kedai kopi.
Pasirnya memang cantik, masa aku p ari tu, musim cuti sekolah. ramai pulak pasangan pengantin yang bergambar kat tepian pantai. tapi, aku tak berapa berminat untuk ambik gambar diorang tu..lebih baik amek gambar sendiri untuk kenangan..hehhe
hmmmm..betul aku cakap kan??? memang cantik betul air lautnye.. ikan2 yang bewarna warni memang jelas nampak bermain di kaki kami..hahhaha.. tapi, aku takut hp kameraku jatuh, so, aku amek gambar bahagian atas jek..sbb aku tau...aku slalu careless.. langkah berjaga2...aku tak menghalapun hpku ini kebawah :)
 sape tuh??? :)

hahhhhh!!!!!!! Jahat kan?? merosakkan pic aku jek.. rosak pemandangan aje..
nanti korang boleh la datang sini. Nikmati angin laut yang sangat syokkkkk!! betul.. dengan ikan yang cantik2..eeeeeeee..memang geram aku nak terjun, tapi sabo jek la..aku fobia ngan air laut. nama jek ahli bomba. penakut ngan air laut.. gara2 aku hampir lemas sbb dicampak ke tengah laut dan kena berkayuh dengan menggunakan tangan aje untuk balik ke tepi pantai.. nasib la ada bekalkan life jaket Masa tu Camping Bridget Bomba di Klebang, Melaka. adoiiii... taubat..aku tak nak jadi bomba lagi..

No comments:

Post a Comment