Tuesday, December 7, 2010

KLIFE dihatiku


Pernahkan anda mendengar Klife????? Takkk??? hmmmm..mungkin juga anda pernah mendengar KAYLA BEVERLY HILLS??? haaaaaaaaaa.... ni bgtau ni... :)
Dermilab adalah sebuah syarikat di bawah Kumpulan Megapadu. DERMILAB SDN BHD telah diasaskan oleh Y.Bhg Dato' Ir Hanaffi Daud dan Y.Bhg Datin Normaziah Sheikh Mohammed.  Dermilab telah memasarkan pelbagai produk berjenama KAYLA BEVERLY HILLS dan kini mengembangkan cabang perniagaan dalam industri Pemasaran Berbilang Tingkat atau Multilevel Marketing dengan memasarkan produk berjenama KLife.

Produk:


Rahsia WANITA untuk LELAKI...


 KLIFE LADY LOBATA (MIX FRUITS) (RM50.00)
Prueraria Lobata
Sejarah lama menganggap Prueraria sebagai herba diraja yang sangat tinggi nilainya yang di khaskan untuk isteri-isteri raja. Sejak 1980an, pengamal herba memperkenalkannya secara meluas. Pruraria mempunyai reputasi meningkatkan kecantikan asli wanita.
Di pendalaman Thailand, akar herba ini digunakan untuk `meremajakan` bagi yang lebih tua dan mengembalikan tubuh yang ideal. Mengikut perubatan tradisional Thai, herba ini berkesan untuk melambatkan tanda-tanda penuaan, putus haid dan merangsang kecantikan. Selain itu, herba ini juga membolehkan pembesaran dan ketegangan payudara serta menjadikan puting payudara kelihatan kemerahan. Ia juga bertindak bagi mengekalkan collagen dan merangsang pembangunan sel kulit yang mengekalkan kecantikan asli.
Pengambilan:
Campurkan 2 sudu makan lobata liquid dengan segelas air suam / sejuk dan minum sekali sehari pagi atau malam.

KLIFE XTRA CAFE( RM73.00)
Minuman kesihatan X-tra Café Klife di rumus khas dari ekstrak maca terpilih untuk memberikan kepuasan dan gaya hidup lelaki sejati.
Cara pengambilan
Masukan sepeket X-tra café ke dalam 120ml air, kacau hingga sebati dan minum.

KLIFE CGC PLUS (RM50.00)
Apakah itu Klorofil?

Tumbuhan hijau menggunakan Karbon dioksida di udara, air dan mineral dari tanah serta matahari untuk menghasilkan makanan. Proses ini dipanggil `fotosintesis`. Sinaran matahari diserap oleh bahan – bahan kehijauan terdapat daripada daun yang dipanggil klorofil.Klife klorofil di ekstrak dari tumbuhan alfalfa yang terkenal dengan nilai     nutriennya yang tinggi. Akarnya tumbuh sangat dalam untuk menyerap  mineral–mineral seperti kalsium, besi, magnesium dan lain-lain.Alfalfa mengandungi 4x ganda klorofil lebih dari sayur-sayuran lain. Ia adalah sumber nutrien yang penting bagi merangsang kesihatan yang baik . 
Klorofil sangat kaya dengan
Zink              -Gabungan zink bersama vitamin A menggalakkan kesihatan yang
                         baik.
Selenium  - melindungi dan memperbaharui sel-sel badan.
Vitamin E - Anti penuaan, menyuburkan kulit dan sentiasa mengaktifkan otak.
Vitamin C - Meningkatkan kewaspadaan dan memiliki unsur-unsur anti-
                         kanser.
Vitamin A - Memperkuatkan fungsi jantung dan penglihatan.Lain-lain nutrien
                         termasuk asid folik,asid panfotenik dan mineral-mineral
                         sepertikalsium, kobalt, kromium, fosforus, silicon, potassium, 
                         mangan, magnesium, besi dan lain-lain
 
Dermi Collagen ( RM57.00)
Walaupun banyak faktor yang menyumbang ke arah penampilan lebih muda dan sihat namun salah satu perkara terpenting adalah molekul yang menakjubkan dipanggil collagen. Lebih kurang 80% kulit kita dihasilkan dari collagen yang menjadikan kulit lebih kukuh, tegang dan licin. Menurut kajian pakar, kulit kita akan mula kehilangan collagen bermula dari umur 26 tahun.
Dermi Collagen Klife dirumus khas dari dari 100% estrak marin tulen Ikan Laut Dalam yang kaya dengan 20 jenis amino asid. Kombinasi bahan utamanya terdiri dari collagen, astaxanthin dan vitamin C adalah amat berkesan untuk mengembalikan keanjalan kulit, menghilangan kedutan, mencerah serta melicinkan struktur kulit muka dan badan untuk memberikan keyakinan serta penampilan yang lebih muda, cantik dan sihat.
Setiap satu sache Dermi Collagen KLife mengandungi 2000mg Collagen tulen. Hanya dengan beberapa sachee (mengikut keadaan kulit) sahaja, anda akan dapat lihat perbezaannya. 
Cara Pengambilan:
Campurkan satu sache dengan air suam, kacau sehingga sebati dan minum sekali sehari. Minumlah setiap hari sehingga anda telah berpuas hati dengan keputusannya. Kemudian, minumlah 3 kali seminggu secara berterusan untuk mengekalkan dan menggantikan kandungan collagen pada kulit. 
Detox C5 (RM69.00)
Fiber: Rahsia kearah pembersihan usus dan mempengaruhi hormon yang mengawal sistem penghadaman.
Permasalahan: Hidup tanpa fiber mencukupi membuatkan kita sentiasa merasa ketidakselesaan.
Penyelesaian: Apabila fiber melalui usus kita, ia sebenarnya membawa bersama lemak dan kalori keluar, mencegah tubuh dari memecah dan menyerap sesetengah lemak dan kolestrol yang dihadam.
Detox C5 Klife- Fiber penentang lemak, membantu menentang sembelit dan buasir, mengeluarkan toxid dari usus, menggalak pembuangan najis, mengurangkan tahap kolestrol, melambatkan penyerapan glukosa, memudahkan sel membakar gula daripada menyimpannya sebagai lemak yang akan mengakibatkan penyakit kencing manis.
Pengambilan:
Campurkan 2 sudu besar Detox C5 di dalam segelas air. Kacau dan minum dengan segera pada waktu pagi ketika perut kosong, sekurang – kurangnya 1/2jam sebelum sarapan pagi
FIR HEALTHY SOCKS (RM42.00)
  • Menghilangkan bau kaki.
  • Mengurangkan Sakit Sendi dan lenguh kaki
  • Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi serta gaut
  • Bertindak sebagai refleksologi kepada kaki
  • Sesuai untuk  mereka yang banyak bediri dan berjalan.
  • Mengandungi tenaga infra merah dan ion negatif


TESTIMONI


Produk: CGC

TENGKU KHALIDATUL, 29. SETIAWAN
Pada mulanya saya rasa was-was nak minum air CGC ni.. Setelah saya minum air CGC yang telah disejukkan terlebih dahulu rasanya lebih enak. Ia membuat kencing saya lebih lawas dan kulit muka saya semakin licin (mungkin khasiat seakan memakan sayuran) dan juga badan terasa semakin segar. Boleh juga disapu pada kulit yang bermasalah.


Produk: Trimming Gel

Syahidanafisha Naseri, 27. Bentong, Pahang
saya baru pakai produk klife trimming gel ini dalam masa 3 minggu selepas di perkenalkan oleh kawan saya dan kesannya amat memberangsangkan di mana saya yang dulunya memakai seluar bersaiz 32 cm dan agak ketat di bahagian peha dan pinggang tetapi kini saya tidak lagi barasa malu dengan keadaan peha saya malah saya jugak sudah boleh memakai seluar yang bersaiz 30. selain itu produk ini juga melancarkan sistem pembuangan saya..terima kasih klife


Produk: FiR Health Sock

Pn Hariah, 53. AMPANG
MEMBATU MENGURANGKAN BENGKAK DAN SAKIT SENDI KAKI SAYA SEMASA PERJALANAN SAYA SEMASA MELANCUNG KE BEIJING.MEMBANTU SAYA TIDUR NYENYAK PADA WAKTU MALAM DAN SIANG HARI.T.KASIH KLIFE DENGAN ADANYA STOKIN HARGA YANG MURAH MEMBANTU MENYELESAIKAN MASAALAH SAYA.


Produk: FiR Health Sock

Nurhasyimah, 28. AMPANG
Saya menghidap plantar faciitis(sakit pada bahagian tumit setiap kali bangun pagi dan juga dari duduk dalam jangkamasa lama,more info = http://www.arthroscopy.com/sp09001.htm) pada tumit kiri saya sejak dari tahun 2006. Saya pernah mendapat beberapa rawatan di klinik swasta.Pada mulanya doktor hanya memberi ubat tahan sakit. Tetapi pada Jun 2007 tumit kanan saya mengalami plantar faciitis juga.Lantas doktor telah menyuntik kedua-dua tumit saya dengan sejenis ubat.Tumit saya pulih,tetapi hanya bertahan selama 4 bulan.Tumit saya sakit semula seperti dahulu. Saya ingin mendapatkan suntikan itu lagi tapi doktor tidak menyarankannya kerana suntikan itu tidak boleh terlalu kerap kerana akan mengakibatkan lumpuh pada bahagian kaki. Terpaksalah saya menahan sakit ini tanpa apa2 ubatan,cuma melakukan senama ringan khas utk Plantar Faciitis ini. Pada bulan April 2009 saya telah diperkenalkan FiR Health Sock ini oleh adik saya. Saya pun mencuba stokin ini dan hari demi hari saya rasakan yang sakit tumit saya ini semakin berkurangan sehinggalah pada hari ini,95% sakit tumit saya ini telah pulih.Saya akan terus memakai stokin ini walaupun telah pulih seterusnya. Memandangkan saya sedang mengandung,stokin ini akan menjadi teman harian saya sehinggalah habis berpantang nanti,insyaAllah...


Produk: DETOX C5

SITI JUNAINAH, 23. Kuching SARAWAK
Saya mengalami masalah berat badan.Saya mengetahui produk klife ini melalui rakan saya dan saya trus mencuba. Setelah mencuba produk Detox C5 selama sebulan, saya telah berjaya menurunkan beberapa kilogram berat badan saya, dan kesannya amat ketara.Terima kasih kepada DERMILAB kerana memperkenalkan Produk KLIFE.


Produk: Dermi Collagen

Hidayah, 25. Subang
Selain sibuk untuk menurunkan berat badan,saya mengambil produk klife dermi collegen sebagai langkah berjaga2 bila berat badan turun pasti ada bhagian yg akan mengecut, jadi apabila menggunakan dermi collegen dapat menghalang proses kedutan pada saya.


Produk: FiR Health Sock

ROSIDI, 30. puchong
masalah saya tapak kaki sering kebas-kebas dan lutut lenguh bila malam hari ( waktu sejuk ). alhamdulillah selepas memakainya dalam masa 1/2jam kebas di kaki tiada lagi begitu juga dengan lutut.


Produk: Lobata

Arni, 32. Perak
setelah menggunakan produk klife lady lobata dalam jangka masa yg singkat segala masalah yg dihadapi oleh setiap wanita dapat diselesaikan contohnya keputihan dan sengugut.sekarang sy tidak lagi mengalami masalah keputihan dan sengugut.


Produk: Xtra Cafe

Mohd Faiz , 23.
Pada mulanya terasa perasaan ego dan malu untuk mengambil minuman tenaga sampingan memandangkan masih muda dan baru mendirikan rumah tangga. Tetapi saya mencuba juga extra café klife dengan niat hanya ingin mencuba. Saya mengambil sepeket bila `diperlukan… “Kesannya bermula apabila saya merasakan lebih tenaga dan lebih hebat selepas minum terutama “bersama isteri”.. Bukan itu sahaja, saya juga berasa lebih segar bangun dari tidur untuk ke tempat kerja…memang saya tidak dinafikan, memang ada kesan yang amat memberangsangkan!!” Bagi yang inginkan lebih tenaga…Anda patut mencuba Extra-café Klife.


Produk: Xtra Cafe

Abu Bakar, 45.
Saya mengalami masalah ejakulasi awal dan selalu berasa letih dan tidak bertenaga. Hubungan kelamin tidak sehebat dahulu. Mungkin disebabkan sibuk bekerja dan usia meningkat. Sudah puas saya mencuba berbagai bagai ubat ubatan di pasaran tetapi mengecewakan. Bersyukur saya telah menjumpai yang ramai lelaki seperti saya tercari-cari.Dengan sepeket Extra café, Kesannya sungguh menakjubkan. Saya dan isteri telah merasakan kehebatannya. Kini saya bukan sahaja bertenaga di rumah, malah ditempat kerja.Isteri saya berpuas hati dengan perubahan diri saya. Barulah saya rasa seperti lelaki gagah perkasa


Produk: Detox C5

Azhari, 28. Kuala Lumpur
Saya mempunyai masalah susah untuk 'buang air besar' dan kurang 'puas' semasa buang air besar. Saya mengambil Detox C5 Klife pada waktu pagi dan malam, kesannya amat ketara kerana saya senang dan berasa sangat puas apabila buang air besar. Setiap hari saya mengambil Detox C5 kerana saya dapat merasakan perut saya dicuci setiap hari. Terima kasih Dermilab kerana memperkenalkan Detox C5 Klife.


Produk: Professor Decarbonizer

Othman Mohamed, 53. Kuala Lipis, Pahang
Kereta wira saya berusia 12 tahun. Kurang pick Up dan kuat minyak.Selepas menggunakan professor enjin senyap, pick up bertambah baik dan penjimatan minyak petrol berkesan.”kebiasaannya dari KL ke rumah (Felda Telang) saya akan mengisi petrol di Kuala Lipis untuk tambahan sehingga sampai ke rumah. Tetapi selepas menggunakan Professor, saya terkejut kerana saya tidak perlu mengisi petrol.Tidak sampai 20 minit selepas menggunakan Professor, saya sudah dapat merasakan perubahan terutama pickup kereta saya.Sungguh menakjubkan. Anda MESTI mencubanya baru tahu kesannya.



ANDA berminat???? Hubungi AIN - 0129945629
Acc: 04030065987523 (CIMB)



No comments:

Post a Comment